Categories:

Ráno bylo hezky. Tak zabalit věci, nepromokavé věci, svačinu a jede se. Znovu vyrážíme směr Pravčická brána. Po cestě si říkám, že z batohu vyndám ty nepromokavý věci, když je tak hezky. V Hřensku mě počasí vyvádí z omylu 🙈 Leje tak, že stěrače nestíhají a jsou i kroupy 🌧💦 Vyjedeme aspoň nahoru a podíváme se na bránu od silnice 🤣 Z auta 🤣 Otočka a jedeme zpět. Přemýšlím jak budu improvizovat. V Srbský Kamenici koukám do mapy, že jsou tam restaurace, tak to zapíchneme v Lese 😆 Tak se jmenuje Penzion. Jídlo luxusní, dlouho jsem si tak nemlask 😋 Je tam i nějaká stezka, tak se projdeme tady. První je to ke kostelu, po schodech. U kostela potkáváme někoho z fary. Děti hudrují, že je to kopec. Pán odpovídá: „No kdybyste byli od Kolína, tam byste chodili po placce.“ Suše odvětím: „No my jsme z Poděbrad.“ 🤣 Prej, že moc neprohádal. A že jsme vyšli tolik schodů, tak nám prý otevře mříž. Máme prohlídku kostela i s výkladem. Ještě děti dostaly kapesní kvarteto s kostely 🤩 Hodíme příspěvek do kasičky na kostel, pán jich opravuje 15 👍 Je fajn, že se tomu někdo věnuje. Pak pokračujeme dál kolem Infocentra na vyhlídku. Jsou tam srázy bez zábradlí, ale pěšinka dostatečně široká a děti byly vzorný, takže v klidu. Vyhlídka super. Jen, co uděláme selfie, taháme bundy, protože se ochladilo a bublá obloha 🙈 Už jsme na odchodu, ale vzpomněl jsem si, že tam byla ještě jeskyně a lesní divadlo. Do jeskyně jde jen Luky a já, divadlo pak všichni. Největší úspěch mělo místo pro nápovědu 😃 Koně musím uklidit do batohu, aby mu nenavlhla hříva 😆 Prej: „Tati, ale nemačkej ho.“ 🙈 A jak ho mám asi natlačit do toho batohu? 😆 Po cestě zpět na vyhlídku bouřka 🙈 Tak fofrem pod skalní převis. Naštěstí jen 20 minut a můžeme dál 😇 Po procházce druhý kolo v Lese 😆 2x lívance a Luky pohár 😋 Teda spíš cukr bomba 🤣 Plán nevyšel, ale nakonec to bylo super 👍🤩

Couračka ☺️
Pravčická brána z auta 🤣
Trošku déšť 🙈
Trhané vepřové, baby karotka a bramborová kaše 😋
Lívance 😋
S vodníkem, Luky kukuč 😄
Šplháme na vyhlídku 🤪 Zase kopec 🙈
Ta obloha 💦
Děti koukají na kostel, kde jsme byli 😊
Kostel
Selfie
A minutu na to 😆
V jeskyni 🤩
Lesní divadlo
Nápověda 😄
Furt mě něco mlátilo do temene 🤔
Úkryt
Stavěli si přehradu 😄
Tady jsme byli na vyhlídce 😁
Bejka jsem hledal, ale nikde… Děti mě upozorňovaly, abych si dával pozor, že mám červený oblečení 😆