Categories:

Ráno parádně, takže vyrážíme na výlet. Na Pravčickou už kašlu. Díky restauraci chtějí děti zas do Srbský na Dolský Mlýn a pak na Ponorku. Vyrážíme pěšky ze Srbský. Chvilku po startu je tady hned pokus o únik. Týna nastupuje a úspěšně. Vzápětí za ní vyráží Luky. Je to po rovině, balík (tedy já 😆) je v klidu 😃 Najíždíme do terénu. Luky už docvakl Týnu a mají náskok dobře 100 metrů. Upozorňuju je, že by si měli dát pozor, aby nepřepálili start. Že by je pak balík mohl dojet a snadno jim ujet 😊 Na chvilku to zabralo a kousek je sjíždím. Pak ale přichází krpál a nekompromisní nástup dua v úniku 🤪 Balík je v klidu a jede si svý 😆 Po cestě nález kamínku, kterej po chvíli končí v mým batohu, protože je přece těžkej 🤣 Ti dva dotahují únik úspěšně až ke mlýnu. Tam foto, sváča. A pak se to stalo. Slejvák 🙈 Už zase. Taháme bundy. Nevypadá to, že by to přešlo, takže pokračujeme v dešti. Terén je značně promáčený, kořeny a kameny značně kluzké. A zrovna nejtechničtější pasáž trasy. Se srázem do potoka 🙈 Dáváme to úspěšně. Duo je opět v úniku. Ale jak se to zvedne, balík je sjíždí a jde dopředu. V háku se drží Luky, Týna postupně odpadá. Rovinka v pohodě a přichází sjezd zpátky. Technicky náročný sjezd a únava se projevují a přichází pád. Podklouznutí gumy a už to bylo 🙈 Naštěstí to bylo bez úrazu a jen zablácený dres 😄 Zmáchaný jak vodníci najíždíme na asfalt a přichází Flamme Rouge a poslední kilometr. Duo už je ve ztrátě za balíkem. To nemůžou dojet. Cyklomagor vítězí s asi 10 metrovým náskokem. Boj o druhé místo bude napínavý. Týna má drobný náskok. Luky vypadá, že se kochá. Ale najednou se z ničeho nic docvakl. Těsně před cílem nástup a je to stříbro. Týna bere bronz 😆 Pak do slíbené restaurace za odměnu, že byli stateční a ani nebrblali 🥰 Ponorku už vynecháváme a jedeme rovnou domů do sušičky 😆

Odpoledne ještě navrhuju procházku. Posílaj mě do háje 🤭🤣 Vyhnali mě na kolo 😊 Tak jedu jen za barák na Milštejn. Při prvním sjezdu je tam paní s dcerou. Zastavují mě, že malé slečně to nebrzdí a jestli to neumím opravit. No kolo je celý orezlý. Páka tuhá, ale za lanko zatáhne jen kousek a špalky se ani nedotknou ráfku. Zkouším šroubem u páky napnout lanko, ale nepomáhá. Pak zjišťuju, že lanko je v páce špatně a navíc má páka vůli. S tím na místě nic neudělám. I tak děkují a každý si jedeme po svém. Já 10x pošolíchám tu dvaadvacítku 🤪 Za každej výjezd kamínek nahoře 😃 A pak dolů na pivko a dom 😇

Jsem výtah… jen nahoru a dolů 🤣
První kopec na výletě
Za zatáčkou to bylo ještě lepší 🙈
Nález 👍
Další řopík
Na opevnění 💪
Podél skal 🤩
Tenhle nebyl shora vůbec vidět
Dolský Mlýn
Dalo práci vyfotit to bez lidí 😆
Chčije a chčije 😄
Svačinka 🤭
Pohled ze dveří
Dotáhl jsem jim sem nějaký ten radioaktivní odpad 🙈
Tak tady jsem se trochu bál 🙈 O sebe ne teda
Zmoklý jak slepice 🤣
😍
Frajer 😊
Salát
Boloňský
Plátek se šunkou, jen než jsem to stihl vyfotit, Luky už tu šunku vdechl 🤣
Dvě legendy 😆
Bylo potřeba nějakou energii 😉
Twl to je krpál 😆
22% 🤪
Lenka Hudcová taky umím 😇
Potřeboval jsem kulatinu na podpis 😇
10x Milštejn a podpis ☢️
Ani si neumíte představit jak chutnalo 😃
Zaflákaný Atomicy 🤣
Myslel jsem, že bahno, ale jsou to mrtvolky ☠️ z těch mračen mušek 🙈
Ne, že by bylo vidět, kde byly ponožky 😄